mercoledì 31 agosto 2016

Are you an Au Pair or would you like to become?

Are you an Au pair or would you like to become? are you Italian?French?German? it's not important...I would like to tell you about my first experience like au pair in England.
I'm currently working with three girls,they have eleven,seven and four years..it's an hard work to manage three girls in the same time..this is sure!
Initially,  for me was a  disaster,because was difficult  to understand them.. my english is not so strong or fluent..I'm improving in!!
During the time spend with me,they are become less suspicious and more cute and affectionate..fortunately! but even, they are an essential guide and help for me now!
I must say thanks to them because they always correct my accent and sometimes they even laugh of my pronunciation!! but it's ok they it's true..sometimes I feel ridiculous when I speak in english as well!
What do an au pair?
My day starts early in the morning, at seven!I deal of their care, involved in their daily activities and at the same time,  managing the house including, cleaning and preparation of meals.After school they usually practise sport..so I bring them to swimming pool, ballet, music school and when the lesson is finisched ,I go back to pick up them!
And you? How usually are your days like au pair? Do you want tell me about it? 

See you to next post..write me!!


NB: If you have any advice for me or if you just want help me to correct my English you are welcome!!





Sei un au pair o vorresti diventarlo? sei italiana? francese ) tedesca? non importa...oggi vorrei raccontarti della mia prima esperienza come au pair a londra.
Attualmente sto lavorando con tre ragazze di undici, sette e quattro anni, è molto difficile gestire tre ragazze contemporaneamente questo è sicuro!
Inizialmente per me fu un disastro, perchè era difficile farmi capire da loro, il mio inglese non è cosi forte o fluente,sto cercando di migliorare in questo!
Durante il tempo trascorso con me..sono diventate sempre meno diffidenti ma più carine ed affettuose..fortunatamente! tuttavia, ora per me loro sono una guida ed un aiuto essenziale!
Devo dire grazie a loro perchè correggono sempre la mia pronuncia e ridono anche del mio accento! ma va bene,è vero..persino io mi sento ridicola quando parlo inglese!
Cosa fa un au pair?
La mia giornata comincia presto, alle sette, mi occupo della loro cura e delle loro attività quotidiane, nello stesso tempo, gestisco i lavori di casa incluso occuparmi delle pulizie e preparazione dei pasti.
Dopo la scuola, le ragazze di solito fanno sport, le porto in piscina, a danza e a scuola di musica e quando la lezione è terminata, ritorno a prenderle.
E tu? come sono di solito le tue giornate da au pair? ti va di raccontarmelo?
Ci vediamo al prossimo post..scrivimi!!


NB:Se hai qualche consiglio da darmi o vuoi soltanto aiutarmi nella correzione del mio inglese, sei il benvenuto!


Michela

Nessun commento:

Posta un commento